מומחה לפרסום בפייסבוק Facebook

מתכננים לפרסם בפייסבוק? מפרסמים בפייסבוק ויקר לכם? מפרסמים בפייסבוק ואין תוצאות שמשביעות את רצונכם?
בואו להתייעץ עם מומחה לפרסום בפייסבוק, זאת הדרך הנכונה והבטוחה לפרסם בצורה נכונה

המטרה המרכזית: בניית אסטרטגיה לפרסום בפייסבוק מקצה לקצה

מחפשים מומחים לפרסום בפייסבוק?

היום, כשמדברים על פרסום בעולמות הדיגיטל, האסטרטגיה תמיד תכלול בתוכה גם תקציב לפרסום בפייסבוק.

פייסבוק (facebook) היא אחת מענקיות הפרסום בעולם עם כ- 20% מכלל תקציבי הפרסום הדיגיטלי.

בבעלותה של פייסבוק ישנן אפליקציות מוכרות ואהובות שגם בהן ניתן לפרסם. כגון, אינסטגרם (instagram), מסנג'ר (facebook messenger) ווואטסאפ (Whatsaap).

מומלץ לכל ארגון שרוצה למתג את עצמו בצורה טובה ולהגדיל את מספר הלקוחות הקיימים ולהיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, לעשות שימוש בערוץ פרסום חשוב כמו הפייסבוק.

בכדי לפרסם נכון בפייסבוק ולא לבזבז את התקציב לחינם, כדאי להיעזר באיש מקצוע המומחה לפרסום בפייסבוק.

יתר על כן, מומחה לפרסום בפייסבוק יודע לחבר את הקצוות ולתת למפרסם כלים חכמים לניהול הפרסום בפייסבוק.

מה יודע מומחה פרסום facebook?

יצירה של קהלים חכמים

הטמעה נכונה של פיקסלים

בנייה נכונה של קמפיינים

הפסקת קמפיינים 

ניהול נכון של התקציב הפרסומי בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

רשימת מומחים לפרסום ב-Facebook

אי אפשר בלעדיהם

אבישי פרוינד - מומחה לפרסום בפייסבוק

לקבלת סיוע ממומחה לפרסום בפייסבוק התקשרו עוד היום

 

המקום פנוי - מומחית לפרסום בפייסבוק

פורטל המומחים מחפש מומחית לפרסום בפייסבוק בעלת ניסיון להצטרפות לפורטל.

טיפים לפרסום בפייסבוק

עולם הפרסום בפייסבוק מאוד רחב ומציע מגוון של אפשרויות עבור המפרסם.

בפיסקה זו אספנו לכם מספר טיפים חשובים לפרסום נכון ב-facebook.

ראשית, בכדי למנוע מהתקציב שלכם להתבזבז לשווא, עקבו אחרי מדד שנקרא Relevance Scores. מדד זה הוא המדד המרכזי הקובע מתי למעשה המודעה מיצתה את מלוא הפוטנציאל שלה. כאשר המודעה תגיע למיצוי, המחיר יקפוץ למעלה, ולאחר זמן מסויים בו יתבזבז התקציב שלכם, המודעה תפסיק להופיע.

שנית, השתמשו בחוקים וכלים המובנים מראש בכדי לסייע לכם לנהל נכון את הקמפיינים. זו עלולה להיות משימה לא פשוטה לזכור לטפל בכל דבר בקמפיין ואם תשמשו בתבניות, ירד ממכם הרבה לחץ של העבודה השוטפת.

שלישית, יש לתקצב "דחיפת פוסטים אורגניים טובים" כלומר יש לפרסם את הפוסטים האורגניים המוצלחים ביותר בעמוד שלכם, גם בעזרת קידום ממומן.

רביעית, כדאי לשלב בכל פוסט פירסומי אלמנט ויזואלי בולט. תמיד העדיפו להשתמש בסרט קצר, אך במידה ואין לכם סרט השתמשו בתמונה מושכת שתעביר את המסר. ישנן מאגרים להורדת סרטים או תמונות בחינם אבל חשוב לשים לב כי חלק מהמאגרים הללו ידרשו לציין את זכויות היוצרים ואתם עלולים להיות חשופים לתביעה. לכן, העדיפו להשתמש בחומרים מקוריים שלכם או בתמונות מהמאגרים שכתוב במפורש שיש ויתור של זכויות יוצרים.

טיפים הנוגעים לניהול קהלים:

קודם כל, רצוי ואף חובה להתאים את המודעות שלכם לקהלי יעד שונים. לדוגמה, בצעו חלוקה לפי מגדרים שונים, זכרים או נשים, וגילים שונים, צעירים או מבוגרים.

זיכרו כי זמן החסד בו הגולש מסתכל על המודעה הוא שניות בודדות, אם בכלל, ולכן חשוב למשוך את העין שלו ולדבר בשפה שהוא יבין. אפשרות נוספת היא להשתמש במילות יוניסקס אשר פונות לשני המגדרים. איך עושים זאת? ניתן או לכתוב בציווי או לחפש מילים עם כפל לשון, כגון, מרצה או מורה.

בנוסף, הקפידו לייצר "מסע לקוח". כלומר, ניתן להגדיר בכלים ייחודיים לניהול קהלים, שמי שראה מודעה מסויימת ייראה לאחריה מודעה נוספת שתהיה המשך למודעה הראשונה שראה. לדוגמה: הקימו קמפיין ובו יוצג וידיאו מסויים, לאחר מכן, כל מי שיראה את הוידיאו, מעל 50 אחוז, נציג לו מודעת לידים (טופס).

כמו כן, יש לייצר קהל מעורבות, ייצרו מגוון של קהלים שונים גם אם אין כרגע כוונה לפרסם אליהם.

חלק מהמומחים לרשתות חברתיות יוכלו גם לתת לכם מענה עבור פרסום בפייסבוק.

 

מומחים נוספים