מומחה לשיווק

מקימים מותג, עסק או עושים מיתוג מחדש? מחפשים מומחה לשיווק לבניית תוכנית שיווק, אסטרטגיה שיווקית או ניתוח מגמות?
בואו להתייעץ עם איש שיווק: זאת הדרך הנכונה והבטוחה להוביל את המותג שלכם להצלחה
 

המטרה המרכזית: שיווק נכון של העסק והובלתו להצלחה

מחפשים מומחה לשיווק?

אחד מהדברים החשובים ביותר בעת כתיבת תוכנית עסקית זה ניתוח השוק בסביבתו של העסק. ולכן, ביצוע ניתוח שוק מלא הוא משימה חשובה אשר דורשת הרבה ניסיון וידע. לדוגמה, ניתוח מתחרים, הגדרת קהלי יעד, תמחור, מדיה, תקשורת שיווקית ועוד.

בנוסף, בעזרת ניתוח שוק נכון, תגלו את החולשות של המתחרים שלכם ותוכלו לפעול באיזורים האלו. לחילופין, תוכלו להתעלות מעליהם במקומות שהם חזקים. לדוגמה, אם המתחרה הכי גדול שלכם מחזיק בשיטת מכירה ייחודית ומצליחה אולי תשקלו לאמץ אותה גם בעסק שלכם.

מומחה לשיווק יסייע לכם ללמוד את הסביבה העסקית שלכם בצורה הטובה ביותר לרגל הקמת עסק חדש או בזמן חדירה לשווקים חדשים.

הצלחתו של מותג תלוייה בעיקר על ניראות, תכנון נכון, פרסום וחיבור מוצלח של המוצר או השירות לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם.

עולם השיווק הוא מורכב ורחב מאוד ולכן כאשר אתם בונים את האסטרטגיה והתוכנית שיווקית, היעזרו באיש שיווק מנוסה, כנראה שהמתחרים שלכם נעזרים באיש שיווק ואתם לא רוצים להישאר מאחור.

יתרה מזו, אל תחששו לפנות למומחה לשיווק גם בזמן פעילות שוטפת ושאלות על השיווק של העסק שלכם.

 

מה יודע מומחה לשיווק?

בניית תוכנית שיווקית ואסטרטגיה שיווקית

חקר שוק וניתוח מתחרים

תקשורת שיווקית

ניתוח מגמות

ניהול מותג

חוות דעת שיווק

רשימה של מומחים לשיווק

אי אפשר בלעדיהם

אבישי פרוינד - מומחה לשיווק

לקבלת חוות דעת שיווקית התקשרו עוד היום

המקום פנוי - יועצת שיווקית

פורטל המומחים מחפש מומחית לשיווק בעלת ניסיון להצטרפות לפורטל.

טיפים לשיווק נכון

עולם השיווק משתנה במהירות ומתאים את עצמו למתרחש מסביב. השינויים המשפיעים ביותר על השיווק הם לדוגמה, התנהגות הצרכנים המתפתחת, שינויים של מותגים מתחרים, טכנולוגיות חדשות שצצות.

ריכזנו לכם מספר טיפים חשובים היכולים לסייע לכם, בעלי העסק, בשיווק נכון של העסק:

1. ״תוכן הוא מלך״ – זה המשפט הכי מוכר היום בעולם השיווק שכל בעל עסק צריך לזכור אותו. ולכן, עליכם לייצר כמה שיותר תוכן ויזואלי וכתוב על העסק, הלקוחות מחפשים את העסקים שנותנים להם ערך.

2. חיבור חכם בין הדיגיטל לעולם הפיזי – הקפידו לייצר ללקוחות שלכם חוויה אחידה בין עולמות הדיגיטל שלכם לבין העולמות הפיזיים שלכם.

לדוגמה, אם בבעלותכם חנות אופנה ויש לה אופי ייחודי שבזכותו הלקוחות מגיעים לרכוש שם, לעיתים זה יתבטא בעיצוב החנות, בריח החנות ובחוויה צרכנית נעימה.

חשוב שתתאימו את אתר המכירות אונליין שלכם שיעניק את אותה התחושה לצרכנים – הן בחווית המשתמש באתר ועד לקבלת המשלוח בביתו. 

3. אותנטיות – העבירו ללקוחות שלכם מסרים אותנטיים. בגלל שצרכנים היום מעדיפים לרכוש מוצרים מחברות שמשדרות כנות כלומר לא רק מסרים מכירתיים . עשו זאת באמצעות שיתוף תכנים ב״לייב״ והציגו לצרכנים גם את מאחורי הקלעים של העסק שלכם. כתוצאה מכך יהיה לכם חיבור עמוק יותר עם הלקוחות שלכם.

לסיכום, גם אם אתם ממש בטוחים בתוכנית והאסטרטגיה השיווקית שלכם, חשוב שתיעזרו במומחה שככל הנראה יציע לכם כיוונים ורעיונות חדשים, יתן לכם בסיס יותר חזק לעסק שלכם וידע כיצד לשווק את העסק בצורה הטובה ביותר כך שתניב לכם את הרווחים המקסימליים בעתיד.

 

מומחים נוספים