מומחה לקידום אתרים SEO

מחפשים להכניס עוד טראפיק לאתר האינטרנט שלכם? רוצה להיות במקום הראשון במנועי החיפוש גוגל
בואו להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים, זאת הדרך הנכונה והבטוחה לעבודה יעילה

המטרה המרכזית: קידום האתר למקום ראשון במנועי החיפוש

מחפשים מומחים לקידום אתרים SEO?

קידום אתרים (SEO) הוא אחד מהתחומים החשובים ביותר היום בשיווק דיגיטלי. מטרת קידום האתר הוא לגרום לאתר להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל.

מומחה קידום אתרים יכול לשמש כמומחה משימתי / ייעוץ ופיקוח או תהליכי – ילווה אתכם בכל תהליך הקידום.

מומחה SEO יעזור לכם להביא יותר תנועה לאתר ולחשוף את התכנים, מוצרים, שירותים ליותר לקוחות.

המומחה יבצע את ההתאמות הנדרשות בתוך האתר ומחוץ לו,  שיגרמו לגוגל לקדם את האתר שלכם למקום גבוה בגוגל.

מומחה האופטימיזציה יתאים את דפי האתר להנחיות המקצועיות  שגוגל מפרסמים מעת לעת, ובכך יהפוך את האתר לידידותי יותר למנועי החיפוש, בשילוב עם שיפור חווית הגלישה לגולשים באתר,  שיגרום ליותר לקוחות הפוטנציאליים להעדיף את השירותים או המוצרים שלכם.

כחלק מתהליך האופטימיזציה המומחה יבצע מחקר מילים על בסיס שוטף, שיבטיח שביטויי החיפוש הרלוונטיים לעסק שלכם יובילו את הלקוחות הפוטנציאליים אל האתר שלכם ולא למתחרים.

כמו כן, המקדם  המומחה, יודא שחווית המשתמשים חיובית, יגדיל על ציר הזמן את הטראפיק לאתר, יגדיל את החשיפה האינטרנטית לאתר וכן יגדיל בצורה דרמטית את מספר ואיכות הלידים (הפניות) שיגיעו מהגולשים.

חשוב לפנות למקצוען בקידום אתרים בנוגע לכל אתר אינטרנט שבבעלותכם כדי להגדיל את פוטנציאל ההכנסות שלכם.

מה יודע מקצוען קידום אתרים?

בחירת אסטרטגיית אופטימיזציה לשם הגדלת דירוג האתר בגוגל

הכנת מחקר של מילות מפתח כולל תוכנית מסודרת

בניית היררכית תוכן כולל התווית הוראות לכתיבת תוכן 

זיהוי מגמות להשגת ROI מירבי

עבודה רציפה מול צוות הפיתוח

פיקוח ובקרה לפי הנחיות של גוגל

 

מומחה לקידום אתרים SEO

אבישי פרוינד - מומחה לקידום אתרים

מנכ"ל ובעלים – לוגוס סוכנות לשיווק באינטרנט.

מומחה לפרסום, שיווק, מכירות וקידום אתרים ברשת.

מייעץ ומלווה גופים מוסדיים וגורמים פרטיים בכל הקשור למדיום האינטרנטי.

מקצוען מוסמך ע"י גוגל Google Advertising Professional.

מרצה בכיר באוניברסיטאות ומכללות העוסק בהוראת השיווק באינטרנט וטכנולוגיות WEB.

משמש כמומחה מטעם בית המשפט לתחום הפרסום והשיווק.

מוסמך במינהל עסקים (MBA) ביה"ס לניהול של הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.

טיפים בנושא קידום אתרים SEO

ראשית, עלינו להבין כי גוגל חושב כי מה שחשוב לגוגל זה מה שחשוב לגולש, אם האתר יכלול הרבה תוכן, תוכן איכותי, האתר יהיה מהיר, נגיש לנייד ועוד.

שנית, צריכים דבר ראשון להתחיל במחקר ביטויי מפתח, זה הבסיס לכל עולם הקידום. אבל אסור לנוח, צריך להבין האם אותם מילות מפתח ממירות.

שלישית, היררכית תוכן נכונה לצד של תגים כגון תגי הכותרת, תגי התיאור, תגי ה-H ועוד, כאן נכנס תפקידו של המומחה לקידום האתר שמסייע למנועי החיפוש להבין את נושאי האתר והתוכן שהוא מנסה ללמד. 

רביעית, גוגל טוען  שחייב להיות קשר חזק בין האתר שלך לבין אתרים אחרים וההיפך. החיבור נעשה על ידי שימוש במגוון שיטות של בניית קישורים (לינקים). המומחה יבדוק את איכות הלינקים המפנים וזאת ע"מ שגוגל ייראה באתר כמקור מהימן לתוכן ולכן יש למקמו בראש דירוג מנועי החיפוש.

חמישית, האתגר הגדול ביותר איתו מתמודדים בקידום אתרים הוא יצירת תוכן מותאם לצרכנים. אשר גם יתקבל על ידי מנועי החיפוש שידרגו את האתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

שישית, חשיבה לטווח הרחוק – תחום קידום אתרים נוגע כמעט בכל היבט של האתר. מטרתו הסופית היא למשוך גולשים שלבסוף יהפכו ללקוחות. לכן חשוב שאיש קידום האתרים יהיה בעל יכולת להבין את המטרות הגדולות והסופיות של החברה, תוך ביצוע משימתו העיקרית שהיא להוציא לפועל את אסטרטגיית קידום האתרים.

שביעית, חשוב לדעת מה גוגל חושב על האתר

7.א. כלי למדידת מהירות האתר

7.ב. בדיקת האתר לניידים

שמינית, היזהרו משרלטנים, ביקשו לראות תיק עבודות

 

מומחים נוספים