מומחה ליוטיוב YouTube

רוצים לצלם סרטון וידאו ולהעלות אותו ליוטיוב? אתם לא יודעים מאיפה להתחיל?
רוצים לפרסם ולהרוויח כסף ביוטיוב?
בואו להתייעץ עם מומחה ליוטיוב youtube: זאת הדרך הנכונה והבטוחה להוביל את המותג שלכם להצלחה

המטרה המרכזית: שימוש נכון ביוטיוב youtube והשגת היעדים והמטרות שלכם

מחפשים מומחה ליוטיוב YouTube?

אחד מכלי הפרסום הגדולים ביותר שיש היום בשיווק באינטרנט הוא פרסום ביוטיוב. יתר על כן, בכל אסטרטגיית פרסום כדאי לשים תקציב גם ביוטיוב.

אתר יוטיוב הוא מאגר הסרטונים הגדול ביותר, אשר עם השנים, הפך להיות מכונת שיווק גדולה ומשמעותית בעולמות הדיגיטל.

בכדי להגדיל את מספר הלקוחות ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, מומלץ לכל עסק ומותג לעשות שימוש בכלי החשוב הזה שנקרא יוטיוב.

קיימות כמה דרכים בהן אפשר להשתמש ביוטיוב ככלי פרסומי אפקטיבי, עליהן נפרט בהמשך.

בניגוד לערוצי פרסום אחרים, יוטיוב הינה פלטפורמה פרסומית מורכבת מאחר ותצטרכו ידע רחב ומקדים על יצירת סרטונים והעלאת תכנים בצורה אולטימטיבית.

מומחה ליוטיוב youtube ידע להנחות אתכם המפרסמים, כך שתוכלו להפיק את המירב מהיוטיוב בפן הכלכלי בנוסף לפן התדמיתי

מה יודע מומחה youtube:

מחקר מילות מפתח בכדי להבין מה התוכן הכי נכון לסרטון כמו כן מחקר מתחרים ובניית תוכנית עבודה

בחירת נושא לסרטונים וכתיבת התסריט

עריכה נכונה של הסרטונים

העלאת סרטונים בצורה נכונה כמו כן ניהול ערוץ יוטיוב באופן שוטף 

חיבור לאתר ולדף הפייסבוק באופן אולטימטיבי עבור יוטיוב

כתיבת כותרות ליוטיוב, טיפול ובחירת מילות מפתח, כתיבת תיאור לכל סרטון

VSEO – קידום אורגני של סרטוני יוטיוב

מומחה ליוטיוב

רשימת מומחים ליוטיוב YouTube

אי אפשר בלעדיהם

המקום פנוי - יועץ ליוטיוב youtube

פורטל המומחים מחפש מומחה ליוטיוב בעל ניסיון להצטרפות לפורטל.

 

המקום פנוי - יועצת ליוטיוב youtube

פורטל המומחים מחפש מומחית ליוטיוב בעלת ניסיון להצטרפות לפורטל.

טיפים לשימוש נכון בYouTube

יוטיוב הינה פלטפורמת וידאו מצוינת כשבשימוש נכון היא תעזור לכם להשיג מגוון רחב של מטרות. לדוגמה, תוכלו לייצר חיבור עמוק יותר עם הלקוחות שלכם, להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להעביר את המסרים שחשובים למותג ועוד.

ריכזנו לכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם להבין מה המטרות שלכם בשימוש בפלטפורמה ואיך הכי נכון לכם לפרסם בה.

ראשית, אתם רוצים לייצר תוכן בעצמכם או להיעזר ביוצרי תוכן קיימים וכלי פרסום ביוטיוב? זה השלב הראשון והכי חשוב, בו תצטרכו להבין מה היכולות שלכם מבחינת כוח אדם וגם ביצוע.

במידה ותחליטו לייצר את התוכן לבד, אל תשכחו לשדר אותנטיות לצופים. הגולשים אוהבים לראות את מאחורי הקלעים והאמת של עסקים ומותגים.

עם זאת, חשוב לציין שבכדי לייצר תוכן לבד כמותג תצטרכו מערך שלם של כוח אדם או ידע. לדוגמה, כותבי תסריטים, צלמים, ציוד צילום והקלטה, ועורכי וידאו. לאחר יצירת הסרטון, תיעזרו במומחה ליוטיוב לשם העלאת הסרטון בצורה הנכונה ביותר וקידומו ברחבי הרשת.

שנית, תוכלו לעשות שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן קיימים ביוטיוב או להשתמש בכלי הפרסום הקיימים שיוטיוב מציעה.

  1. היום ביוטיוב יש מאות אלפי בעלי ערוצי יוטיוב שיש להם קהל רב של עוקבים פעילים. בגלל שקיימים הרבה סוגים של עמודי יוטיוב במגוון רחב של נושאים שונים הפונים לקהלי יעד שונים, בעזרת מחקר נכון, תוכלו למצוא את משפיעני הרשת שפונים לקהל היעד הכי רלוונטי עבור העסק שלהם ולפנות אליהם לשם יצירת שיתופי פעולה.

עלות שיתוף הפעולה עם משפיעני הרשת משתנה בין אחד לשני והיא תלויה בחשיפה שתקבלו, תוצרים שהוא מציע, לדוגמה, העוקבים והאינטראקציה שיש לו עם הצופים.

בנוסף, מומחה ליוטיוב יוכל לעזור לכם למצוא את המשפיען שהכי נכון עבור העסק שלכם ולייצר אסטרטגיית עבודה אופטימלית מולו בכדי להביא לכם את התוצאה הטובה ביותר

2. יוטיוב מציעה היום מגוון רחב של אפשרויות פרסום בפלטפורמה, המתאימות לתקציבים שונים ומטרות שונות. כל הפרסום ביוטיוב מבוסס על שיטת  ppv – pay per view, זאת אומרת, תשלום רק לפי צפייה.

דוגמה לאפשרויות הפרסום:

  • masthead – פרסום בעמוד הבית של youtube
  • באנרים – שיופיעו בזמן הסרטון בתחתית.
  • preroll – הצגת סרטון פרסומת קצר שמופיע לגולש לפני סרטון שהוא בחר לראות. במקרה שהגולש ילחץ על ״דלג״ באמצע הפרסומת, המפרסם לא ישלם על הפרסום.
  • first watch – בזמן כניסה ראשונה לערוץ יוטיוב, הגולש ייחשף לפרסומת בפעם הראשונה.
 

לסיכום, עבודה נכונה עם יוטיוב תדרוש מכם הרבה ידע וניסיון קודם. לכן חשוב שתבקשו מהמומחה הפוטנציאלי לראות ערוצים קודמים שהוא הקים או ליווה. כתוצאה מכך, תראו גם אם סגנון העבודה שלו מתאים לעסק שלכם וגם את טיב הערוצים שהוא ליווה.

 

 

מומחים נוספים