מומחה לרשתות חברתיות

רוצים לפרסם ברשתות החברתיות? לא בטוחים איזו פלטפורמה נכונה לכם? צריכים אסטרטגיית תוכן?
בואו להתייעץ עם מומחה לרשתות חברתיות: זאת הדרך הנכונה והבטוחה לפרסם בצורה נכונה

המטרה המרכזית: נוכחות נכונה ומוצלחת של העסק שלכם ברשתות חברתיות 

מחפשים מומחים לרשתות חברתיות?

הרשתות החברתיות התחילו את דרכן באינטרנט בתחילת שנות ה-2000 ומאז הן מלוות אותנו בחיי היומיום.

בשנים האחרונות, עם המעבר של רוב העולם להיות מקוון ודיגיטלי, התחזקו הרשתות החברתיות ובכך גם אפשרויות הפרסום הרחבות המוצעות לעסקים. 

הרשתות החברתיות המובילות היום: פייסבוק (facebook), אינסטגרם (instagram), טוויטר (twiter), לינקדין (linkedin) וטיקטוק (tiktok).

בכל רשת חברתית תוכלו למצוא סוגי גולשים רבים, קהלים מגוונים ולא תמיד כל הקהלים יהיו באותה פלטפורמה. לדוגמה, בפייסבוק תמצאו היום בעיקר אנשים בגילי 30+. שמשתמשים בפלטפורמה לשם קבלת מידע בתחומים שונים או למכירה/השכרה של חפצים. לעומת זאת, בטיקטוק יש בעיקר בני נוער שרואים סרטונים, כמו ריקודים וקומדיה, על נושאים בתחומי העניין שלהם.

בעזרתן של הרשתות החברתיות, תוכלו להגיע להרבה מאוד לקוחות קיימים ולהיחשף בפני מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים.

כולנו משתמשים ברשתות החברתיות כל יום, אבל כדי להביא עמוד עסקי למקום גבוה עם חשיפה גבוהה ברשתות, היעזרו במומחה שידע להתאים את האסטרטגיה הכי נכונה עבור העסק שלכם.

 

מה יודע מומחה לרשתות חברתיות?

התאמה של הפלטפורמה למטרות העסק

בניית אסטרטגייה תוכן

היכרות מעמיקה עם הרשתות הקיימות ומה הן מציעות

פילוח קהל יעד לפי הרשתות החברתיות

אפשרויות הפרסום המגוונות

רשתות חברתיות

רשימת מומחים לSocial media

אי אפשר בלעדיהם

המקום פנוי - יועץ לרשתות חברתיות

פורטל המומחים מחפש מומחה לרשתות חברתיות בעל ניסיון להצטרפות לפורטל.

 

המקום פנוי - יועצת לרשתות חברתיות

פורטל המומחים מחפש מומחית לרשתות חברתיות בעלת ניסיון להצטרפות לפורטל.

טיפים לבחירת רשת חברתית נכונה לעסק

מאחר וכל רשת חברתית מתאימה לקהל יעד שונה, כל עסק צריך ״לחיות״ רק ברשת החברתית שמתאימה לו. בכדי שתמנעו מתפעול של רשתות חברתיות לא רלוונטיות עבורכם אשר לא יניבו תוצאות.

ראשית, מה קהל היעד שהעסק שלכם פונה אליו? 

תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מהו גיל הלקוחות?
  • במה עוסקים הלקוחות שלכם ואיפה ניתן ״למצוא״ אותם?
  • במה העסק שלכם מתעסק? שירות או מוצר פיזי?
  • מה המטרה בשימוש ברשת חברתית? מעבר לברור מאליו ״להביא עוד לקוחות״
  • תבחנו האם יש לכם הרבה תכנים ויזואלים (סרטונים או תמונות) או בעיקר תוכן טקסטואלי ומידע?

שנית, תבחנו את היתרונות שיש שכל רשת חברתית מציעה בהתאם לקהל היעד.

רשתות חברתיות מובילות:

  • פייסבוק – כדי לפנות לקהל מבוגר יותר, ולפרסם בעיקר תוכן עשיר במידע, תכתבו תוכן בעמוד פייסבוק עסקי. העלאת פוסטים עם טקסט והסברים שיתנו ערך מוסף ללקוחות. חייבים לשלב תמיד תמונה ויזואלית שתתאים לנושא הפוסט אבל התמונה היא לא העיקר.
  • אינסטגרם – רשת חברתית בבעלות של פייסבוק. כדי להגיע לבני נוער עד לגילי 35 לערך, נפרסם באינסטגרם. הדגש העיקרי של אינסטגרם – הוא ויזואליות. סרטונים, תמונות וכל דבר שנראה יפה ויכול למשוך את העין של הגולשים. 
  • לינקדין – הרשת החברתית של הייטק ואנשי עסקים. כשאנחנו מפרסמים בלינקדין, עיקר התוכן יהיה מקצועי ומיועד לקולגות מהתחום. זו גם פלטפורמה מצוינת לגיוס עובדים פוטנציאליים, והגדלת ״גאוות היחידה״ של עובדי החברה. כל החברות הגדולות והקטנות במשק מפרסמות שם את פועלם והרבה מידע על התחום בו הם נמצאים. אם יש לכם עסק או חברה – חשוב שתהיו גם בלינקדין.
  • טוויטר – רשת להעברת מסרים קצרים של עד כ-280 תווים. בטוויטר תמצאו גם אנשים פרטטים, מפורסמים שכותבים על חייהם ומותגים שמתשמשים לשם פרסום וכן מקצועי או שיווקי. הגולשים עוקבים רק אחרי עמודים שמפרסמים את תחומי העניין שלו. אפשר לראות בטוויטר כפלטפורמת חדשות שניתן להעלות בה מסרים קצרים באופן מיידי. 
  • טיק טוק – פלטפורמה המיועדת בעיקר לבני נוער. בטיקטוק אפשר לפרסם סרטונים קצרים באורך של בין 3 שניות לדקה. אם אתם פונים לצעירים, סביר להניח שהכי נכון לכם למצוא אותם שם ולמשוך את תשומת הלב שלהם על ידי ריקודים, סרטונים מצחיקים ועוד.
 

בכל הפלטפורמות ניתן לשתף (share) את התכנים עם אחרים. כדי להגדיל את החשיפה לעמוד העסקי, תעלו תכנים בעלי פוטנציאל ויראליות גבוה שימשכו אליכם עוקבים חדשים. 

בכל אחת מהפלטפורמות האלו, מלבד פתיחת עמוד לעסק, תוכלו לפרסם גם תכנים ממומנים שיעזרו לכם להגיע לכמה שיותר לקוחות.  המומחה לרשתות חברתיות ידע גם לכוון אתכם לכלי הפרסום הממומן הרלוונטי ביותר עבורכם. כמו לדוגמה מומחה לפרסום בפייסבוק

מומחים נוספים