חוות דעת שיווקית

עבדתם עם איש שיווק אך לא בטוחים שהביא אתכם לתוצאות הנכונות? מתלבטים האם לרכוש חברה בעלת מערך שיווק גדול אבל אין לכם מספיק ידע וניסיון בשיווק? נפגעתם ממומחה לשיווק וצריכים חוות דעת שנייה? הגעתם למקום הנכון
מעוניינים לקבל חוות דעת שיווקית? בואו להתייעץ עם המומחים לשיווק, זאת הדרך הנכונה והבטוחה

זקוקים לחוות דעת בנושא שיווק? הגעתם למקום הנכון

מתי צריכים חוות דעת שיווקית?

אם אתם מנהלים חברה, בעלים או מתעניינים לרכוש עסק, כנראה שניתקלתם לא מעט במונח שיווק.

ישנן מגוון רחב של גישות שיווקיות, דעות שונות וכלים רבים שאנשי שיווק משתמשים בהם. מומחה לשיווק מקצועי יודע להתאים את התוכנית השיווקית הכי נכונה לכל עסק ולקהל היעד שלו. 

לעיתים במהלך פעילות עסקית אנחנו יכולים להתקל ב״מומחים״ לשיווק שאנחנו לא בטוח סומכים עליהם או לא מרגישים שהם מפיקים עבורנו את המירב. אנשי שיווק יודעים לשווק היטב גם את עצמם, אך עבודתם לא בהכרח תהיה כמצופה. בגלל שעולם השיווק כה רחב ועם גישות שונות, אנחנו עלולים להרגיש כמעט מרומים ומבולבלים.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, צוות המומחים שלנו יבחן את כל ההיבטים השיווקיים של העסק שלכם וייצר לכם מסמך חוות דעת שיווקית מקצועי ומפורט.

המסמך כולל מחקר מעמיק על הפעילות השיווקית הקיימת של העסק, שגיאות שאתם עושים היום שעלולות לפגוע בכם והצעות לשיפור.

כחלק מחוות הדעת נמליץ לכם על פעילות להמשך הדרך כדי להניב את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלכם.

 

 

במה מתמחה נותן חוו"ד שיווקית?

ניתוח מערך שיווק קיים

כתיבת חוות דעת על מצב שיווקי של חברה

חקר שוק וניתוח מתחרים

הבנה עמוקה של שיווק בכל רבדיו

המלצות שיווקיות להמשך עבודה

חוות דעת שיווקית

רשימה של מומחים המספקים חוות דעת שיווקית

אי אפשר בלעדיהם

אבישי פרוינד - מומחה לשיווק

לקבלת חוות דעת שיווקית התקשרו עוד היום

המקום פנוי - יועצת שיווקית

פורטל המומחים מחפש מומחית לשיווק בעלת ניסיון להצטרפות לפורטל.

טיפים בנושאי שיווק וחוות דעת

כפי שציינו קודם, עולם השיווק כה גדול ומלא מגוון רחב של דעות וגישות שונות. עובדה שלעיתים יכולה לבלבל בעלי עסקים ולגרום להם לבצע פעולות שיווקיות בעסק שלא תמיד יהיו מיטביות עבורו.

אנשים עסקים ובכירים בחברות מתמודדים במהלך חיי היומיום שלהם במגוון של דילמות עסקיות ושיווקיות. הם עומדים במצבים רבים בהם הם צריכים לקבל החלטות משמעותיות.

לפני כל קבלת החלטה בכל נושא שהוא חשוב להיעזר במומחים ואנשי מקצוע כדי שיתנו לנו כמה שיותר כלים.

מתי כדאי לכם לפנות לקבלת חוות דעת שיווקית?

1. בעת כניסה לתפקיד בכיר בשיווק בחברה קיימת – נכנסתם לתפקיד בכיר בשיווק חדש, אתם רוצים לבחון את הפעילות השיווקית הקיימת של החברה, כי אתם לא בטוחים שהיא מניבה את מירב הפוטנציאל. במקרה כזה חוות הדעת תוכל לסייע לכם להבין האם הדרך והמסלול שאליו החברה הולכת הוא נכון, האם יש מקומות בהם אפשר לשנות את הגישה שתועיל עם החברה ועוד.

2. מתכננים תהליך שינוי מהותי בכל מערך השיווק של החברה? במצב כזה ייתכן כי כל המהלכים השיווקיים והגישה איתה עבדתם עד היום כבר לא רלוונטיים להמשך העבודה ואתם רוצים לקבל חוות דעת שיווקית מקצועית שתדע לבחון זאת. השינוי יכול לנבוע מהחלפת מדיניות של העסק או לעיתים שינוי קיצוני כמו החלפת המהות של החברה ממוצר שירותי למוצר פיזי, לדוגמה. 

3. קיבלתם הצעה לרכישה של עסק חי וקיים – אתם מתעניינים ברכישה של עסק שנראה לכם רלוונטי ומעניין. התשלום עבור העסק נקבע ע״י פרמטרים רבים ושונים וביניהם גם טיב השיווק של העסק. הבעלים הנוכחיים יציגו לכם נתוני שיווק שלעיתים ייראו לכם כמו ג׳יבריש. בשלב זה כדאי להיעזר בחוות דעת שיווקית של מומחה שיסייע לכם לנתח את מה שבאמת קורה בעסק ויחווה את דעתו על המשך העבודה הנדרשת בעסק. בזכות חוות הדעת תוכלו לבוא למו״מ עם הרבה ידע בידיים ולקיים שיח מקצועי סביב השיווק.

4. תביעות שיווקיות – כפי שראינו בעבר, אנחנו שומעים לא מעט על תביעות של עסקים או אנשי שיווק עקב חוסר הסכמה או הבנה מספקת בשיווק, של אחד או שני הצדדים. במקרים כאלו, הצדדים מחוייבים להגשת חוות דעת של מומחה לבית משפט. חוות הדעת של מומחה תסייע לשופט בנתינת פסק דין ראוי ונכון ויכולה לשרת אתכם במהלך התביעה. 

לסיכום, גם אם אתם משוכנעים שהמצב הקיים של השיווק שלכם לא יכול להשתפר, תמיד כדאי לפנות לאיש מקצוע שיתן את חוות דעתו ויסייע לכם לפתור דילמות ולעסק שלכם להגיע לגבהים חדשים.

מומחים נוספים